جستجو

به گزارش معدن رسانه و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، رضا رحمانی در نشست با قائم مقام بانک مرکزی، مدیران عامل بانک ها و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: سال آینده موتور پیشران اقتصاد کشور، صادرات است.

وی افزود: بخش صنعت و معدن ۶۲ درصد از مالیات و بخش زیادی از بیمه کارگری را پرداخت می کنند، از این رو باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرند.

رحمانی گفت: اگر قرار باشد بانک ها روزی به کمک تولید بیایند، امروز همان روز است.

رحمانی اظهار کرد: اگر تولید آسیب ببیند، نه خدمات می تواند فعالیت کند، نه مالیاتی اخذ می شود.
به اعتقاد وزیر صنعت، معدن و تجارت باید چند ماه آینده را مدیریت کرد، چراکه به طور حتم دشمن با شکست روبرو می شود.
رحمانی با اشاره به حل برخی از مشکلات حوزه صنعت در ماه های اخیر گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی امکان تولید و فروش در داخل و خارج کشور را دارند، اما به دلیل نبود نقدینگی و سرمایه در گردش لازم، با مشکل روبرو هستند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تاکید کرد: برخی از صنایع به دلیل فرسودگی، انرژی بر هستند و به محیط زیست آسیب می زنند و نیاز به نوسازی دارند.

وی ادامه داد: اگر در شرایط تحریم نبودیم، به طور حتم یکی از درخواست‌های من از دولت، تخصیص منابع از صندوق توسعه ملی برای نوسازی صنایع بود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.