جستجو

مدیرعامل گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی تامین به موقع مواد اولیه و توسعه بازارهای هدف و افزایش صادرات را از محورهای اصلی فعالیت این شرکت عنوان کرد و از اقدامات بنیادی این حوزه در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش معدن مدیا و به نقل از دنیای اقتصاد، محمدجواد عسگری باقرآبادی، مدیرعامل گروه کارخانجات شهید قندی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد مثبت این شرکت گفت: میزان فروش و نرخ سودآوری شرکت کارخانجات شهید قندی افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت بیش از ۸۰ درصد از بودجه ۴۸۶ میلیارد تومانی خود را تا کنون محقق کرده است، گفت: فروش امسال شرکت نسبت به سال قبل با افزایش ۱۰۰ درصدی و سود خالص نیز با رشد ۷۰ درصدی همراه بوده است که بالاتر از میزان پیش‌بینی شده بود. به گفته وی سود امسال شرکت بالغ‌بر ۵۳ میلیاردتومان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه برای سال ۱۴۰۰بودجه ۵۱۰ میلیاردی برای شرکت کارخانجات شهید قندی در نظر گرفته شده تصریح کرد: برای شرکت‌های زیرمجموعه نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

مدیر عامل کابل‌های مخابراتی شهید قندی با اشاره به برنامه‌های شرکت برای افزایش فروش و سود گفت: برای حفظ درآمد بر اضافه کردن و متنوع‌سازی بازارهای هدف تمرکز کرده‌ایم؛ در همین راستا علاوه‌بر شرکت مخابرات با شرکت‌های مختلفی ارتباط برقرارکرده تا فروش شرکت را بیش از پیش افزایش دهیم. وی ادامه داد: یکی از شرکت‌های طرف قرارداد بکام، مخابرات ایران بوده که برگشت پول از این شرکت گاهی تا بیش از ۱۴ ماه طول می‌کشید. وی اضافه کرد: همچنین در راستای پیشرفت بیشتر فروش‌های مویرگی و جذب و اعطای نمایندگی برای توسعه بازار هدف را آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی با بیان اینکه اصلاح ساختار خوبی در شرکت انجام شده، گفت: بخش زیادی از بدهی معوقه بانک‌ها در حال حاضر تسویه شده است.

عسگری در ادامه درباره محصولات جدید شرکت با اشاره به تاسیس شرکت سیم و کابل قندی گفت: مجموعه بکام علاوه‌بر تولید انواع کابل‌ برای بازارهای هدف کنونی، محصولات جدیدی از جمله کابل‌های ACSR(قابل استفاده در شبکه‌های برق) و سیم کابل ساختمانی (برای عراق) تولید کرده است. به گفته وی علاوه‌بر سوریه کشورهای افغانستان و آذربایجان نیز در اهداف صادراتی این شرکت قرار دارند. وی به هدف‌گذاری برای انعقاد قراردادهای جدید داخلی و خارجی به‌عنوان یکی از اقدامات اساسی این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولات اقتصادی اخیر و افزایش سطح عمومی قیمت‌ها به ویژه مواد اولیه مورد استفاده کارخانه مطالعه دوباره قیمت‌ها و بهای تمام شده، بر اساس استانداردهای هزینه‌یابی را شروع کرده و به نتایج موثری برای افزایش سهم بازار رسیده‌ایم. وی در حالی که اجرای پروژه‌های توسعه‌ای از طریق تبدیل دارایی‌های غیرمولد و افزایش نرخ بازده دارایی‌های را از برنامه‌های آتی شرکت دانست، گفت: چند طرح توسعه در دست داریم که پنل خورشیدی و شرکت پلیمر ایساتیس قندی ابرکوه از همین طرح‌ها هستند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.