جستجو

مجمع عمومی فوق العاده شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ۲۶ اسفند با موضوع افزایش سرمایه با حضور جمعی از سهام‌داران برگزار شد.


به گزارش معدن مدیا ، مجمع عمومی فوق العاده شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر 26 اسفند با موضوع افزایش سرمایه با حضور جمعی از سهام‌داران برگزار شد.

ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت اظهار کرد: در نظر داریم افزایش سرمایه ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی را در این مجمع مصوب کنیم.

وی افزود: اتفاقات بسیار خوبی در سهام گل‌گهر رخ داده و با توجه به ریزش قیمت سهام در بورس گل‌گهر با مدیریت در این زمینه مانع کاهش قیمت شد.

عتیقی در ادامه بیان کرد: ما در یک سال اخیر کمترین افت نسبت به افت شاخص‌ها در بورس داشتیم. درواقع ۱۵۳ درصد شاخص کل رشد داشته و ۲۲۳ درصد رشد شاخص گل گهر بوده است که خود یک اتفاق مهم برای سهامداران است.

به گفته ی وی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ۸.۹۶ درصد در طی یک ماه اخیر رشد داشته است.

عتیقی با اشاره به سهم گل گهر در زنجیره ارزش فولاد تصریح کرد: این شرکت در زنجیره فولاد در گندله و کنسانتره گل‌گهر دارای جایگاه نخست کشور است. در واقع گل گهر در تولید فولاد سهم ۳ درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بیان کرد: همچنین برای برنامه‌های ۱۴۰۰ گل گهر طی جلسات متعدد شورای توسعه گل‌گهر و هیات مدیره برگزار شده است انشااله شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی در ادامه از ورود شرکت‌های جهان فولاد و گهر ترابر به بورس خبر داد.
عتیقی همچنین گفت: در زمینه تامین خوراک کنسانتره خوشبختانه مشکلی نداریم و طی توافقی بین گل‌گهر و گهر زمین معدن ۳ جنوبی برای تامین خوراک مورد نیاز استفاده خواهد شد.

وی سال 1400 را سال طلایی برای گل‌گهر دانست و گفت: طی جلسه‌ای که امروز با ایمیدرو برگزار شد مقرر گردید با وارد کردن تکنولوژی مورد نیاز برای نخستین بار در کشور بحث معدن زیرزمینی ۶ افتتاح شود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.