جستجو

بررسی ها نشان داد میزان محموله های سنگ آهن حمل شده از کشورهایی مانند برزیل، استرالیا و چین نسبت به هفته قبل افزایش یافت.

بررسی محموله های جهانی سنگ آهن

بررسی ها نشان داد که محموله های جهانی سنگ آهن در هفته منتهی به روز یک شنبه (۱۸ سپتامبر) به ۳۱.۰۱ میلیون تن رسید. این در حالی است که محموله های سنگ آهن نسبت به هفته قبل ۱۸.۱ درصد افزایش یافته است.

فعالان بازار اعلام کردند میزان محموله های سنگ آهن حمل شده در استرالیا در روز یکشنبه (۱۸ سپتامبر) در محدوده ۱۷.۷۳ میلیون تن شنیده شد. این در حالی است که میزان محموله های سنگ آهن در این کشور نسبت به هفته قبل با افزایش ۱۸.۷ درصدی همراه بوده است. باید توجه داشت که از میزان محموله های حمل شده در استرالیا حدود ۱۳.۸۷ میلیون تن یا ۷۸.۲ درصد به چین رسیده است که نسبت به هفته قبل که افزایش ۱۶.۱ درصدی را نشان می دهد.

همچنین معامله گران اعلام کردند میزان محموله های سنگ آهن حمل شده از برزیل در روز یک شنبه (۱۸ سپتامبر) به ۷.۰۲ میلیون تن رسید. بررسی ها نشان داد میزان محموله های حمل شده از این کشور نسبت به هفته قبل افزایش ۲۲.۸ درصدی را تجربه کرده است. باید توجه داشت که از میزان محموله های حمل شده از برزیل حدود ۲.۲۷ میلیون تن یا ۳۲.۳ درصد به چین رسیده است که ۲۸.۴ درصد نسبت به هفته قبل افت کرده است.

منبع: آرتان پرس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.