جستجو

تاتااستیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: بریتانیا برای خودکفایی در حوزه انرژی، به ۱۰ میلیون تن محصولات فولادی تا سال ۲۰۳۰ نیاز دارد.


در این بیانیه آمده است: با توجه به مطالعات جدید این شرکت که در جهت پیش‌بینی نیاز بازار انجام می‌شود، تا سال ۲۰۳۰ چیزی حدود ۵ میلیون تن از این میزان به تولید هزاران توربین بادی دریایی اختصاص خواهد یافت. همچنین برای ساخت نیروگاه‌های خورشیدی و اتمی در حدود ۳.۵ میلیون تن از انواع محصولات فولادی مورد نیاز است.
این شرکت بزرگ تولیدکننده فولاد معتقد است ۱.۵ میلیون تن فولاد نیز برای توسعه منابع جدید در ایجاد زیرساخت برای تولید و توزیع هیدروژن، پروژه‌های جذب کربن در مقیاس بزرگ (CCS) و حوزه نفت و گاز در دریای شمالی مورد نیاز است.
بریتانیا هم‌اکنون بزرگترین تولیدکننده برق با استفاده از توربین‌های بادی فراساحلی است که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰، ظرفیت خود را ۴۰۰درصد افزایش دهد. این اقدامات در جهت تأمین انرژی پایدار موسوم به «استراتژی تأمین ایمن انرژی» در این کشور است. این استراتژی اوایل سال ۲۰۲۲ پس از افزایش شدید قیمت جهانی انرژی اتخاذ شد.
تاتااستیل با گردش مالی ۳۲,۸۳۶ میلیون دلار، دهمین تولیدکننده فولاد در دنیا است که سالانه چیزی حدود 30.6 میلیون تن محصولات فولادی را تولید می‌کند. این شرکت در هند، مالزی، ویتنام، تایلند، امارات متحده عربی، ساحل عاج، موزامبیک، آفریقای جنوبی، استرالیا، بریتانیا، هلند، فرانسه و کانادا در حال تولید مواد اولیه و محصولات فولادی است.

منبع: ایراسین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.