جستجو

آیین آغاز عملیات اجرایی نوار نقاله استیل کورد در شهرستان الشتر – استان لرستان روز سه‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت، با حضور اردشیرسعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن)؛ مدیران این مجموعه؛ وجیه‌اله جعفری، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ محمد آقاجانلو، مدیرعامل شرکت ملی فولاد و نیز استاندار لرستان و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

آغاز عملیات اجرایی تولید نوار نقاله استیل کورد

احداث این کارخانه که پس از بهره‌برداری، با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار متر در سال فعالیت خواهد کرد، اولین و بزرگ‌ترین پروژه اشتغال‌زایی ملی در شهرستان‌های سلسله و دلفان در استان لرستان است که فاز نخست آن اشتغال‌زایی برای ۵۰۰ نفر به دنبال خواهد داشت.

در سال رشد تولید، نوار نقاله استیل کورد که تا پیش از آن صرفاً یک محصول وارداتی بود، برای اولین بار در داخل کشور به تولید رسید.

این پروژه که زمان اجرای آن تقریباً ۱۸ ماه در نظر گرفته شده، با سرمایه‌گذاری شرکت‌ توسعه معادن و فلزات، صنایع معدنی فولاد سنگان، سرمایه‌گذاری توکافولاد و تجلی توسعه معادن و فلزات و راهبری ایمیدرو آغاز به کار کرده و میزان سرمایه‌گذاری که در آن صورت می‌گیرد، ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

استیل کورد

نوار نقاله استیل کورد که به دلیل وجود کابل‌های فولادی گالوانیزه استحکام زیادی دارد و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است، در زمینه‌های مختلف صنعتی کاربرد دارد که از جمله آن می‌توان به کارخانه‌های زغال‌سنگ، معادن، کارخانه‌های استخراج و ذوب فلزات، نیروگاه‌ها و صنایع پتروشیمی اشاره کرد و از آن برای جابه‌جایی مواد اولیه و محصولات در خطوط تولید و نیز جابه‌جایی بار در سطوح صاف و شیب‌دار استفاده می‌شود.

منبع: روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.