جستجو

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در حال حاض تأمین مواد اولیه صنایع فولادسازی کشوراز مهم‌ترین نیازهای این کارخانجات است و باید از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد عنایت ویژه قرار گیرد.


حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به زمان ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس گفت: دولت به همین زودی برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه خواهد کرد.
این نماینده مجلس با اشاره به مهمترین محورهای برنامه هفتم توسعه بیان کرد: موضوعات صنعت و صادرات و مشکلات معیشتی مردم از جمله مهترین موضوعات اساسی کشور است که باید در برنامه هفتم توسعه به آن پرداخته شود.
میر تاج الدینی با بیان اینکه باید برای کنترل تورم و هدایت صحیح نقدینگی در برنامه هفتم توسعه چاره اندیشی شود، تاکید کرد: حمایت از تولید و حل ناترازی‌ها اعم از ناترازی در بخش‌های انرژی، بانکی، بیمه ای و صندوق‌ها باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: هر نوع قانونی که به این صنایع کمک می‌کند باید در مجلس شورای اسلامی در اولویت قرار گیرد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تأمین مواد اولیۀ صنایع فولادسازی کشور از مهم‌ترین نیازهای این کارخانجات است و باید از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد عنایت ویژه قرار گیرد. این کار باعث می‌شود نیازهای داخلی تأمین شود، چرخ صنایع کشور در همۀ بخش‌ها به‌خوبی بچرخد و در عین‌ حال ارزش‌ افزوده و ارزآوری بیشتری برای اقتصاد کشور ایجاد شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه باید برای کنترل تورم و هدایت صحیح نقدینگی در برنامه هفتم توسعه چاره اندیشی شود، تاکید کرد: حمایت از تولید و حل ناترازی ها اعم از ناترازی در بخش های انرژی، بانکی، بیمه ای و صندوق‌ها باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فولادبان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.