جستجو

داده‌های CISA نشان می‌دهد که تولید روزانه فولاد خام در شرکت‌های عضو اصلی انجمن آهن و فولاد چین (CISA) در ۲۱ تا ۳۱ می به ۲.۱ میلیون تن رسید که ۶.۶۸ درصد نسبت به ده روز گذشته کاهش داشت.


تولید روزانه آهن خام به طور متوسط ۱.۹۳ میلیون تن در دوره مورد نظر بوده که نسبت به ده روز قبل ۳.۰۴ درصد کاهش داشته است. تولید روزانه فولاد تمام شده نسبت به ده روز قبل ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۲.۱۵ میلیون تن رسید.
برآورد می‌شود که تولید روزانه فولاد خام در سطح کشور نسبت به ده روز قبل با ۳.۷۲ درصد کاهش به ۲.۸ میلیون تن برسد. تولید روزانه آهن خام ۲.۳۸ میلیون تن محاسبه شده است که ۲.۱۲ درصد کاهش دارد، در حالی که تولید روزانه فولاد نهایی ۳.۷۴ میلیون تن برآورد شده است که ۰.۰۸ درصد افزایش یافته است.
تا پایان ۳۱ می، کارخانه‌های فولادی اعضای کلیدی CISA، ۱۵.۶۲ میلیون تن ذخایر فولاد نهایی داشتند که ۳.۹۶ درصد یا ۰.۶۴ میلیون تن کمتر از اواسط ماه مه است و در مقایسه با مدت مشابه در ماه قبل، ۱۳.۷۵ درصد یا ۲.۴۹ میلیون تن کاهش داشت. داده ها نشان می دهد که حجم ۱۲.۹۴ درصد یا ۲.۳۲ میلیون تن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کمتر بوده است.

منبع: آرتان پرس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.