جستجو

فلزات صنعتی همگی کمتر از سطوح قیمتی هستند که در این زمان در سال گذشته مشاهده شد. چین بیش از نیمی از تولید فلزات جهان و بخش بیشتری از سنگ آهن و مواد اولیه تولید باتری را مصرف می کند و نگرانی از چشم انداز اقتصادی این کشور در بحبوحه بحران بازار املاک و بازار سهام تنها به احساسات منفی بازار جهانی فلزات معدنی افزوده است.

انتظار کاهش کمتر نرخ بهره آمریکا در سال جاری نسبت به پیش بینی قبلی، از دلار حمایت کرده و قیمت فلزات را تحت فشار قرار داده است که معمولاً در جهت مخالف حرکت می کند.

در حالی که چین تاکنون از محرک های اقتصادی گسترده خودداری کرده است، سرمایه گذاری دارایی های ثابت در زیرساخت ها، به رهبری انرژی های تجدیدپذیر، و بخش های خاصی از جمله خودروها (به ویژه خودروهای برقی) قدرت قابل توجهی از خود نشان داده اند. در نهایت، اگر قیمت کومودیتی ها با رشد تولیدات صنعتی جهانی افزایش یابد، پیامدهای تورمی آن ها ممکن است خود فاکتوری بازدارنده باشد.

منبع: ایفنا

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.