جستجو

بیست و یکمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی امروز با حضور مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مدیران ارشد و مدیران تعالی شرکت‌های سرآمد ایرانی، در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

فولاد مبارکه بار دیگر با موفقیت در استقرار مدل تعالی سازمانی توانست برای نخستین بار در کشور از سطح ۷۰۰ امتیاز تعالی سازمانی عبور کند و برای پنجمین بار تندیس زرین تعالی سازمانی را ازآن خود کند. تاکنون هیچ شرکتی در طول ادوار گذشته موفق به دریافت این امتیاز نشده است.

پیشینه مدل تعالی سازمانی در ایران به سال ۱۳۸۲ بازمی‌گردد و امسال ۲۱ دوره از برگزاری این جایزه می‌گذرد؛ فولاد مبارکه در ۱۴ دوره این رویداد شرکت کرده که در سال ۱۳۹۱ برای نخستین بار موفق به کسب تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی شد و پس از آن نیز در سال‌های ۱۳۹۳، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰، تندیس زرین این رویداد را ازآن خود کرد.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.