رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری هفتهی روابط عمومی، در جریان دیدار با حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل و ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، از اقدامات فولاد مبارکه در حوزهی مسئولیتهای اجتماعی و همچنین از فعالیتهای روابط عمومی این شرکت در جهت ایجاد سامانهی ارزیابی رسانهها و توسعهی ارتباطات تجلیل کردند.
به گزارش معدن مدیا به نقل از معدن نیوز -رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری هفتهی روابط عمومی، در جریان دیدار با حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل و ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، از اقدامات فولاد مبارکه در حوزهی مسئولیتهای اجتماعی و همچنین از فعالیتهای روابط عمومی این شرکت در جهت ایجاد سامانهی ارزیابی رسانهها و توسعهی ارتباطات تجلیل کردند.
در این مراسم غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفتهی روابط عمومی با بیان اینکه در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کار کردن بسیار سخت است، دستاوردهای فولاد مبارکه اصفهان را ارزشمند دانست و گفت: مشخص است مدیرعامل و مدیر روابط عمومی این شرکت در حوزهی اطلاعرسانی نیز عملکرد موفقیتآمیزی داشتهاند. روابط عمومی مانند یک پل ارتباطی عمل میکند و فولاد مبارکه این مهم را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.
وی در همین خصوص افزود: مدیران سازمانها باید به موضوع ارتباطات توجه ویژهای داشته باشند، در غیر این صورت، توانمندترین اشخاص نیز نمیتوانند موفقیتی کسب کنند.
کاظمی دینان با تاکید بر اینکه پرداختن به مسئولیتهای اجتماعی در شرایط بحرانی اقدامی تحسینبرانگیز است، به مساعدتهای شرکت فولاد مبارکه به بیمارستانها و بیماران نیازمند در ایام کرونا اشاره کرد.
امیرعباس تقیپور، عضو شورای سیاستگذاری هفتۀ روابط عمومی نیز با اشاره به ایجاد سامانۀ ارزیابی رسانه توسط روابط عمومی فولاد مبارکه و لزوم پرداختن به حوزۀ معادن و فولاد گفت: باید کار رسانهای منسجم و گستردهای در بخش صنایع معدنی و فولادی انجام بگیرد تا به شناخت بیشتر مردم از این حوزه منجر شود و این مهم با ایجاد سامانۀ ارزیابی رسانه محقق خواهد شد.
بهروز راعی، دیگر عضو شورای سیاستگذاری هفتهی روابط عمومی ایران نیز در این دیدار بر اهمیت ارتباطات در صنعت بهعنوان ضرورتی انکارناپذیر تاکید و از اقدامات و فعالیتهای ارزشآفرین شرکت فولاد مبارکه تقدیر کرد.
در ادامه این نشست، مدیرعامل فولاد مبارکه، در سخنانی به اهمیت ارتباطات در جامعه، بهویژه برای بنگاههای اقتصادی اشاره کرد و گفت: ارتباطات و تعامل با شرکای اجتماعی پایه اساسی هر صنعت و بنگاه اقتصادی است که به شکوفایی میاندیشد.
مهندس حمیدرضا عظیمیان با اشاره به اهمیت جایگاه رسانهها در عصر حاضر تصریح کرد: بسیاری از بنگاههای اقتصادی همانند فولاد مبارکه از ظرفیتهای اقتصادی و توان تخصصی خوبی برخوردارند، اما این بهتنهایی کافی نیست. بدون شک چنانچه این دو بخش در کنار هم قرار گیرند و مکمل هم باشند، میتوانند نتایج ارزشمندتری برای اقتصاد کشور به ارمغان آورند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد فولاد مبارکه در حوزهی مسئولیتهای اجتماعی، تصریح کرد: در آموزههای دین مبین اسلام بر توجه به جامعه تأکید شده است. فولاد مبارکه نیز طی حدود سه دهه از عمر پر خیروبرکت خودآموخته است که این وظیفهی خطیر را بهعنوان خدمتی بیمنت به بهترین شکل ممکن انجام دهد. فولاد مبارکه جایگاه فعلی خود را مرهون رشادتهای رزمندگانی میداند که طی هشت سال دفاع مقدس عاشقانه از کشور دفاع کردند.