جستجو

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از برنامه انتقال سهام چهار شرکت به زیرمجموعه۱۰۰ درصدی و افزایش سرمایه و ارزیابی دارایی ها خبر داد و آماده بازگشایی شد.


به گزارش معدن مدیا، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از برنامه انتقال سهام چهار شرکت به زیر مجموعه ۱۰۰ درصدی و افزایش سرمایه آن و ارزیابی دارایی های انتقالی به قیمت گروه کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، یونس الستی مدیرعامل “ومعادن” اعلام کرد: این هلدینگ قصد دارد در گام اول، سهام تعدادی از پروژه های تحت مالکیت را به بهای تمام شده به شرکت زیر مجموعه با نام تجلی صنعت که ۱۰۰ درصد آن متعلق به این شرکت است، انتقال دهد و در گام بعدی نسبت به افزایش سرمایه از طریق بازار پول و سرمایه اقدام کند.

شرکت ها و پروژه ها:

۱. ۳۹.۸۸ درصد سهام شرکت کارگزاری سی ولکس متعلق به سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

۲. ۳۵ درصد سهم شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان متعلق به سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با موضوع فعالیت تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن کنسانتره

۳. ۳۵ درصد سهام شرکت آهن و فولاد سرمد ابرکوه متعلق به سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

۴. ۱۶.۶۷ درصد سهام شرکت بین المللی همراه جاده ریل دریا متعلق به شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

این شرکت در صدد ارزیابی دارایی های انتقالی به قیمت گروه کارشناسان رسمی دادگستری معرفی شده توسط کانون است که متعاقبا نتیجه آن به اطلاع خواهد رسید.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.