رسانه فناوری های نوین معدن و صنایع معدنی

مدیر برنامه­‌ریزی و بودجه ایمپاسکو گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سال ۹۸ موفق به تحقق ۸۷.۱ درصد شاخص استراتژیک شده است که از این میان می­‌توان به شاخص‌های میزان تولید، فروش، حفاری­‌های اکتشافی، رضایت ذی‌نفعان و مشتریان اشاره کرد.


به گزارش معدن مدیا و به نقل از ایمپاسکو، منیژه غلامرضایی اظهار داشت: در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و در راستای جاری‌سازی استراتژی، استقرار نظام مدیریت فرآیند و تعالی سازمانی، بالغ بر ۲۴۰ شاخص اعم از استراتژیک، فرآیندی و تعالی به صورت دوره‌ای پایش می­‌شوند که از این میان می­‌توان به شاخص‌های میزان تولید، فروش، حفاری­‌های اکتشافی، رضایت ذی‌نفعان و مشتریان اشاره کرد.

وی افزود: در آخرین دوره پایش (سه ماهه چهارم سال ۹۸)، شاهد تحقق ۸۷.۱  درصدی شاخص­‌های استراتژیک بوده­‌ایم که نسبت به دوره قبل (سه ماهه سوم سال ۹۸) ۲ درصد رشد داشته است. در همین دوره، تحقق شاخص‌‌های فرآیندی ۹۰.۹ درصد بوده است.

مدیر برنامه­‌ریزی و بودجه ایمپاسکو گفت: علاوه بر سنجش شاخص‌ها در شرکت، ۳۶۹ اقدام استراتژیک و عملیاتی نیز به صورت دوره‌ای پایش می‌شود که در پایان سال ۹۸، ۹۳ درصد برنامه‌ها و پروژه‌های شرکت محقق شده‌اند. به عنوان نمونه می­‌توان به اقدامات مربوط به  اخذ پهنه­‌های جدید اکتشافی، اجرای طرح‌های توسعه‌­ای، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱) و اخذ گواهینامه مربوطه اشاره کرد.

غلامرضایی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در تلاش است تا سال ۱۴۰۴ از طریق هم‌افزایی با بخش خصوصی توانمند به یک  شرکت معدنی مرجع در اکتشاف، کارآمد در استخراج و فرآوری و نوآور در توسعه مواد معدنی در کشور تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های تازه

این دسته بندی ها برای بعد از تاریخ 20 اسفند 98 است. اخبار قبلی بدون دسته بندی خاص و از طریق جست و جوی کلیدواژه قابل دسترسی هستند.