جستجو

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» توانست رکوردی دیگر در بخش صادرات در کارنامه خود به ثبت برساند.


محمدعلی سعادتی پاریزی، مدیر انبارها و سفارشات شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین با اشاره به این مطلب که گهرزمین با افزایش صادرات توانسته است در بخش ارزآوری برای تهیه تجهیزات کارخانه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای به خوبی نقش‌آفرینی کند، اظهار داشت: این شرکت موفق شده است با افزایش تولید محصولات با کیفیت، سهم بزرگی از بازارهای داخلی و خارجی را در بخش فروش گندله به خود اختصاص دهد و خود را در منطقه خاورمیانه بیش از پیش مطرح کند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اصول مهم در حوزه صادرات و بازاریابی، رضایت مشتری است که در این راستا در حوزه مدیریت سفارشات و انبارها، پرسنل انبار به ویژه پرسنل انبار محصول، در خرداد ماه سال جاری با هم‌دلی و تلاش مضاعف موفق به ثبت دو رکورد جدید در بارگیری کشتی و بارگیری با تناژ بیش از ۱۸ هزار تن در ۲۴ ساعت شدند و این مهم موجب بارگیری پی در پی برای دو کشتی (هرکدام کمتر از ۷۲ ساعت) شد.

مدیر انبارها و سفارشات شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در پایان با اشاره به این مطلب که خواستن توانستن است، خاطرنشان کرد: تمام این تلاش‌ها و اقدامات در گرمای طاقت‌فرسای بندرعباس صورت پذیرفت که خوشبختانه در بخش تناژ بارگیری شده و دیسپچ کشتی، سودآوری مناسبی ( بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال) در بارگیری دو کشتی برای سازمان به ارمغان آورده است.

منبع: روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.