جستجو

مهدی سهرابی، مدیر خرید تجهیزات و قطعات یدکی فولاد مبارکه گفت: سیاست اصلی فولاد مبارکه بر تأمین نیازهای تجهیزات خطوط تولید از طریق سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی، به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، متمرکز است.

سهرابی گفت: در سال گذشته، فولاد مبارکه توانست ۸۰ درصد از حدود ۱۶ هزار ردیف قطعه و تجهیز موردنیاز خود را از طریق شرکت‌های داخلی تأمین کند، با محوریت واحد بومی‌سازی برای سال ۱۴۰۴، برنامه‌ریزی‌شده که حدود یک هزار ردیف دیگر از این قطعات، به‌ویژه آن‌هایی که برای اولین بار توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته‌شده، تأمین شود.

وی افزود: فولاد مبارکه قصد دارد شرکت‌های همکار و شریک تجاری خود را در حوزه صنعت، برندسازی کند و محصولات برندسازی‌شده این شرکت‌ها را به کشورهای دیگر صادر کند، هدف نهایی این سیاست‌ها افزایش ارزآوری است.

سهرابی در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۴ به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از طریق تجهیزات و قطعاتی که برای اولین بار ساخته می‌شوند، از خروج ارز به میزان ۱۶ میلیون یورو جلوگیری کنیم.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی معدن‌مدیا به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.