جستجو

تحلیلگران بر این باورند که شرکت های معدنی برای کمک به تأمین کافی مس ، کبالت، نیکل و سایر فلزات مورد نیاز برای حرکت به سمت یک دنیای کم کربن ، نیاز به سرمایه گذاری حدودا 15/1 هزار میلیارد دلاری در 15 سال آینده دارند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از ایفنا ، امریکا، انگلیس ، ژاپن ، کانادا و چندین کشور دیگر اهداف خود را جهت کاهش انتشار کربن برای متوقف کردن روند گرم شدن کره زمین در اجلاس ماه آوریل به میزبانی جو بایدن ، رئیس جمهور امریکا ، مطرح کردند.

برای رسیدن به این اهداف نیاز به استقرار گسترده خودرو های برقی ، ذخیره سازی انرژی تولید شده از انرژی های تجدید پذیر و انتقال برق است ، که همه آنها به مواد صنعتی مانند آلومینیوم سبک و فلزات مورد استفاده در باتری ها مانند کبالت و لیتیوم نیاز دارند.

در این بین شرکت های معدنی پس از تجربه دهه گذشته خود که با اوج گرفتن تقاضا سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید را بالا بردند، که منجر به سقوط قیمت ها و کاهش درآمدشان شد، به انجام سرمایه گذاری های سنگین محتاطانه نگاه می کنند که مبادا همچون تجربه قبلی شود. آنها همچنین باید سرمایه گذاران خود را نیز راضی کنند که بعید است بخواهند سود سهام خود را به سمت این سرمایه گذاری ها سوق دهند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.