جستجو

براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه همانند دو روز گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۲۲ هزار واحد افزایش یابد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از ایسنا ، شاخص کل بورس با ۲۲ هزار و ۳۵۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۷۷۲۷ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۷۴ هزار و ۳۵۳ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۴۷۳ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال انجام دادند.

فولادمبارکه اصفهان، صنعتی و معدنی چادرملو، پتروشیمی پردیس، گسترش نفت و گاز پارسیان، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۳۱۰ واحد صعود تا رقم ۱۹ هزار و ۸۵۳ واحد صعود کرد. در این بازار ۲۷۹ هزار معامله به ارزش ۲۲ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال انجام شد.

همچنین سنگ‌آهن گوهرزمین، پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب‌آهن اصفهان و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.