جستجو

شاخص کل بورس روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در حالی که در ساعات میانی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و ۳۳۸ هزار واحد افزایش یابد در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت.


به گزارش معدن مدیا به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس در طی روند پرنوسانی که امروز پشت سر گذاشت در نهایت با ۱۹۲۸ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۲۸۵واحد افزایش یافت و به رقم ۳۵۳ هزار و ۳۹۶ واحد رسید.

در این بازار ۳۱۷ هزار معامله به ارزش ۲۳ هزار و ۹۶۱ میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پردیس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و مبین انرژی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با ۴۷ واحد افزایش در رقم ۱۸ هزار و ۶۵ واحد ایستاد. در این بازار ۱۵۳ هزلار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۳۴ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنعتی مینو، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

در معاملات امروز ۶۲ نماد به ارزش ۱۱۹۹ میلیارد ریال صف خرید و ۶۱ نماد به ارزش ۲۴۴۸ میلیارد ریال صف فروش بودند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.