جستجو

مدیرعامل فولاد هرمزگان از تلاش های روابط عمومی این شرکت در راستای انجام وظایف و رسالت سازمانی خود قدر دانی و جهاد تبیین را جزو وظایف روابط عمومی عنوان کرد.
دکتر عطاالله معروف خانی در شورای معاونین این شرکت ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، با تاکید بر اینکه تعاملات ارزش افزا با جامعه و ارتقای تصویر بیرونی شرکت جزو اهداف استراتژیک فولاد هرمزگان می باشد، از تلاش های صورت گرفته در حوزه اطلاع رسانی، ارتباطات و تعاملات برون سازمانی قدردانی کرد. وی انعکاس اخبار موفقیت های صورت گرفته به جامعه و افکار عمومی که حاصل تلاش و کوشش همه کارکنان سختکوش فولاد هرمزگان بوده را در راستای جهاد تببین و رهنمون های مقام معظم رهبری دانست و گفت: در جنگ رسانه ای تلاش دشمن این است که شناخت جامعه و تحلیل جامعه ایرانی را از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تغییر دهند. در خنثی کردن این اقدام، دستور جهاد تبیین یک اقدام هوشمندانه بود
وی با بیان اینکه تشریح دستاوردها و موفقیت ها ، اقدامی موثر و صحیح در ارتقای سطح اعتماد جامعه به تولید داخل و توان غیورمردان ایرانی است، گفت : روابط عمومی فولاد هرمزگان با تولید محتوای موثر در بیان دستاوردهای صنعتی فولاد هرمزگان این وظیفه را به خوبی انجام داده است .
معروفخانی در ادامه به نقش توسعه در اشتغال زایی و آثار آن در جامعه پیرامونی اشاره و اظهار داشت: باید تمرکز تمامی ارکان فولاد هرمزگان پس از تولید جاری، بر توسعه و پیشبرد پروژهای توسعه ای باشد. وی فرمان مقام معظم رهبری در شعار سال را هدف نهایی سال جاری عنوان کرد و گفت با برنامه ریزی صحیح و راهبردهای مدیریتی بر تحقق تولید ، اشتغال زایی و دانش بنیان تلاش خواهیم کرد.

منبع : روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.