جستجو

نادری مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در سفر یک روزه خود از سالن آماده سازی نمونه، انبار مغزه‌های اکتشافی ،سالن لاگ، محل احداث کارخانه استحصال طلا،انباشتگاه باطله،پروژه‌ ایجاد راه دسترسی محدوده معدنی،معدن طلای مادوفتی،محل احداث خانه‌ی بهداشت روستای بیدستر بازدید کردند.
در این بازدید محمدنبی نوری مدیر عامل شرکت توسعه معادن پارس تامین ، گزارش کاملی از فعالیت های‌ انجام شده طی سالیان گذشته ،نتایج بدست آمده و برنامه های آتی شرکت را ارائه نمود و ضمن تشکر ازحمایت‌های انجام شده توسط هلدینگ صدرتامین ، ابراز امیدواری کرد تا با ادامه‌ی این حمایت ها پارس تامین بتواند به روند رو به رشد خود ادامه داده و به عنوان یک شرکت پیشرو در معدن ‌صنایع معدنی شناخته شود .
دیدار با مردم محلی ، بررسی مشکلات و نیازمندی‌های منطقه از دیگر برنامه‌های این سفر بود.
در این بازدید هاشم زهی فرماندار شهرستان تفتان، رحمتیان معاونت معدنی سازمان صمت استان سیستان وبلوچستان و مسئولین استانی تیم بازدید کننده را همراهی نمودند.
در انتهای سفر نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین ضمن دیدار با مدرس خیابانی استاندار استان سیستان وبلوچستان ابراز آمادگی این شرکت را برای انجام سرمایه گذاری در استان اعلام نمود.

منبع : روابط عمومی تاصیکو

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.