جستجو

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: زمانی که تنش اقتصادی رخ می‌دهد، ابتدا بخش خصوصی دچار گسست می‌شوند و ما در بخش‌های دولتی و نیمه دولتی دسترسی لازم برای پیگیری فعالیت‌های خود را داریم و باید صدای انجمن و شرکت‌های خصوصی باشیم.


در مراسم انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران که ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، امین ابراهیمی عنوان کرد: این شرکت دومین شرکت و بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد خام در کشور است که جایگاه خاصی در صادرات کشور داشته و نقش مهم و کلیدی را در اقتصاد برعهده دارد.

وی ادامه داد: مشکل اصلی شکل‌گیری انجمن‌ها بحث هم صدایی است. ما متاسفانه در سال‌های گذشته چالش‌های متعددی در حوزه‌های انرژی داشتیم که امید است با همراهی اعضای این انجمن شاهد رفع این چالش‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به موانع بخش خصوصی گفت: در تنش‌های اقتصادی، زنجیره‌های مختلف به هم تنیده هستند، شرکت‌های بزرگ حلقه‌های بزرگ را تشکیل می‌دهند و شرکت‌های کوچک به عنوان حلقه‌های کوچک این زنجیره محسوب می‌شوند.

ابراهیمی افزود: زمانی که تنش اقتصادی رخ می‌دهد، ابتدا حلقه‌های کوچک دچار گسست می‌شوند که در‌ واقع همان بخش خصوصی ما هستند. ما در بخش‌های دولتی و نیمه دولتی دسترسی لازم برای پیگیری فعالیت‌های خود را داریم و کاری که باید انجام بدهیم این است که صدای انجمن و شرکت‌های خصوصی باشیم، آن هم به دلیل اینکه این دوستان دسترسی لازم را ندارند و ما باید در کنار آن‌ها باشیم.

وی عمده‌ترین مشکل صنعت فولاد را عدم داشتن هم صدایی دانست و اظهار کرد: یکی از اهدافی که این انجمن ضرورت دارد دنبال کند، ایجاد یک صدایی است. در بخش‌های مختلف صنعت فولاد نقاط مشترکی وجود دارد و نفرات خبره و تیم‌های کارشناسی متعددی هستند که می‌توانند در ایجاد این یک صدایی نقش‌آفرین باشند تا از هرگونه فشار و دستورالعمل‌های ناصحیح و موانع شکل‌گیری تولید، جلوگیری کنند.

«امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان» با رای قاطع به عضویت هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد درآمد.

گفتنی است، مشارکت در تصمیم‌سازی و تعیین راهبرد صنعت فولاد از مهم‌ترین مزایای عضویت در انجمن است.

منبع : روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.