جستجو

چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، با حضور هفتاد شرکت و بنگاه بزرگ ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در تهران برگزار شد و تندیس طلایی چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی (csr)، به فولاد خوزستان رسيد.


چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، با حضور هفتاد شرکت و بنگاه بزرگ، ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین‌المللی صداوسیما در تهران برگزار شد و طی چهارمین جایزه مسؤليت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، تندیس طلایی به علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی به نمايندگی از امين ابراهيمی مديرعامل شركت فولاد خوزستان، اهدا شد.

این رویداد در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، برای ارج نهادن به کسب‌وکارهای مسئولانه، با حضور مدیران نهادهای دولتی و خصوصی، نمایندگان انجمن‌های علمی و صنفی کشور، معاونين وزرای صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارايی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای همایش مصطفایی دبیر کل جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری، اهمیت این رویداد را در معرفی شرکت‌های پیشرو و موفق ایرانی، ترویج و توسعه این مفهوم برای شفافیت و پاسخ‌دهی به مطالبات اجتماعی و زیست‌محیطی تاکید کرده و اظهار داشت: این مسیر برای پایداری، استفاده از انرژی‌های نو، کاهش معضلات اجتماعی و زیست‌محیطی در کنار نوآوری و کارآفرینی مسئولانه است.

در پایان فرحناز رافع معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می‌کنند، اگرچه تعاریف مسئولیت اجتماعی شرکت متنوع است، اما این موضوع که مسئولیت شرکت در کنار سودآوری، شامل تعهدات اجتماعی و زیست‌محیطی به ذی‌نفعان مختلف می‌شود، به شکل گسترده‌ای پذیرفته شده است.

منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.