جستجو

در سومین روز نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی از غرفه شرکت فولاد خوزستان بازدید کردند.


محمدباقر قالیباف با حضور در سالن همایش‌های اجلاس سران در نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران بیان کرد: موضوعی که در کشور کمتر به آن توجه کردیم، توجه به نعمت استقلال، عزت و هویت است. در حوزه اقتصاد که چالش اصلی ماست، اگر به استقلال و عزت توجه نشود به خطر خواهیم افتاد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید موضوع خصوصی‌سازی و مردمی‌سازی را بدون رانت، به اهل آن واگذار کنیم. اقتصاد ما باید مردمی شود. شفافیت، هوشمندسازی، مردمی‌سازی و نصرت الهی مهم‌ترین ویژگی‌های حکمرانی هستند. تمرکز مجلس بر رفع و خنثی‌سازی اثرات تحریم است. شاهراه خنثی‌سازی تحریم‌ها، خصوصی‌سازی و مردمی‌سازی اقتصاد است.

وی در ادامه از غرفه شرکت‌های حاضر در سالن‌ نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان دستاوردها، تولیدات و پروژه‌های در حال اجرای این شرکت‌ها قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر امور اقتصادی و دارایی و قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور با حضور در غرفه شرکت فولاد خوزستان با غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی گفت‌وگو کردند و پس از استماع پیشنهادات، دستاوردها و عملکرد این شرکت، از اقدامات به عمل آمده قدردانی کردند.

گفتنی است نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران که با استقبال و حضور فعال شرکت‌ها همراه بود، از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های سالن اجلاس سران آغاز شد و روز سه‌شنبه سوم خردادماه ۱۴۰۱ خاتمه یافت.

منبع : روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.