جستجو

نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ضمن بازدید از پروژه احداث کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن شرکت مجتمع فولاد خراسان در سنگان خواف، روند پیشرفت کار و عملیات اجرایی کارخانه یاد شده را بررسی کرد.


کسری غفوری، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان و جمعی از معاونان و مدیران مجتمع در بازدید نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از پروژه احداث کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن شرکت مجتمع فولاد خراسان حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان، گزارشی از تاثیر برنامه زمان‌بندی جدید در تسریع پیشرفت پروژه و ابعاد عملیات اجرا شده و فعالیت‌های احداث و بهره‌برداری از کارخانه کنسانتره سنگان را برای قهرمانی مطلق و همراهان تشریح کرد.

این پروژه تاثیر غیرقابل انکاری در پایدارسازی تولید فولاد در خراسان رضوی داشته و در ماموریت فولاد خراسان جایگاه ویژه‌ای دارد. کارخانه تولید کنسانتره سنگ‌آهن، مکمل و بلکه پایه سایر حلقه‌های زنجیره ارزش در تولید فولاد بوده و با توجه به نقش آن در کاهش خام‌فروشی ذخایر معدنی، تکمیل آن رسالتی ملی است که سهامداران عمده و مدیریت مجتمع فولاد خراسان آن را به عنوان هدفی راهبردی در دستور کار قرار داده و پیگیری می‌کنند.

منبع : روابط عمومی شرکت فولاد خراسان

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.