جستجو

طیب نیا با بیان اینکه حمله هکری جزئی در بخشی از تجهیزات کارخانه مجتمع فولاد مبارکه روی داده است عنوان است: این حمله به سرعت دفع و خطوط آسیب دیده دوباره به مدار تولید برگشته است.


مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان در گفتگویی با اشاره به حمله هکری رخ داده در بخشی از خطوط تولید فولادسازی گفت: این حمله بسیار جزئی و از اهمیت چندانی برخوردار نیست و خوشبختانه با دفع سریع آن، ضمن بازگشت مجدد خطوط آسیب دیده به مدار تولید از توقف تولید ممانعت شده است.

محمدیاسر طیب نیا با بیان اینکه به طور کلی مشکل خاص و مؤثری در روند تولید کارخانه مجتمع فولاد مبارکه بوجود نیامده است، افزود: خطوط مجتمع فولاد مبارکه از پوشش بیمه تجهیزات برخوردار بوده و این در حالی است که حادثه روی داده حتی در حد اعمال پوشش های بیمه ای نیست.

به گفته وی تصاویر پخش شده در فضای مجازی در برخی از رسانه ها از انفجار دیگ مذاب فولاد ربطی به شرکت فولاد مبارکه نداشته و اخبار منتشر شده در این فضا با وضعیت فعلی کارخانه به هیچ وجه منطبق نیست. وضعیت فعلی مجتمع فولاد مبارکه کاملاً عادی است و روند تولید طبق برنامه پیش می رود.

منبع : مهر

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.