جستجو

صبح امروز جلسه توسعه بومی سازی و ساخت داخل در صنایع معدنی با حضور مدیرعامل، مدیر مجتمع و معاون بهره برداری و معاون مهندسی گهرزمین و مدیران و مسوولین بومی سازی شرکت های بزرگ معدنی کشور شامل شرکت گل گهر، مس سرچشمه، چادرملو و همچنین شرکت های نظم آوران، گهرروش و راشا و با میزبانی گهرزمین در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.


در ابتدای این جلسه محمد فلاح مدیرعامل شرکت گهرزمین ضمن خوش آمدگویی به میهمانان عنوان کرد: بحث بومی سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که امیدواریم با همت تمامی تلاشگران این عرصه به خودکفایی حداکثری ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع معدنی دست پیدا کنیم.
مدیرعامل گهرزمین الگو قرار دادن راهبرد صنایع پیشران در بومی سازی محصولات را مطرح کرد و حمایت صنایع معدنی از صنایع و تولیدکنندگان استان کرمان را نیز که مورد تاکید مسوولین قضایی و اجرایی استان می باشد، با اهمیت دانست.
در این جلسه، شرکت گهرزمین ضمن دعوت از شرکت های معدنی برای تامین نیازهای خود از داخل کشور، اقدامات خود در بحث بومی سازی قطعات، مجموعه ها و ماشین آلات فناورانه خطوط تولید را که برای اولین بار در کشور انجام شده بود، ارائه و آمادگی خود را برای همکاری با کلیه شرکت های معدنی و صنعتی در این خصوص اعلام نمود.
همچنین مقرر گردید به منظور هماهنگی اقدامات در اجرای پروژه های استراتژیک معدنی، به ویژه پروژه بومی سازی دامپ تراک الکترومکانیکال 136 تن به عنوان اولین پروژه مهم، دبیرخانه بومی سازی در شرکت گهرزمین ایجاد شود و تمهیدات لازم را به عمل آورد.

منبع : روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.