جستجو

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به نوپا بودن باشگاه ورزشی چادرملو، گفت: در تلاش هستیم تا با اراده‌ای قوی، گامی مستحکم جهت ارتقای سطح ورزش به خصوص در استان یزد برداریم.


در مراسم معارفه علی عطایی، مدیر باشگاه ورزشی چادرملو که در سالن اجتماعات این شرکت با حضور معاونان و مدیران شرکت برگزار شد، امیر‌علی طاهر‌زاده بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این باشگاه باید تلاش در جهت ایجاد کانون پرورش استعدادها و تجلی و شکوفایی ظرفیت‌های نهفته جوانان و نوجوانان استان همراه با تعمیم فرهنگ ورزش باشد.
وی افزود: لازمه نیل به این اهداف، ایجاد بسترهای مناسب در حد بالاترین استانداردها برای رشد و توسعه پایدار و ایجاد زیرساخت‌های مناسب است تا بتوانیم زمینه رشد و تعالی استعدادها در تمامی رشته‌های ورزشی منطقه را ارتقا بخشیم.
مدیر‌عامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با بیان اینکه حمایت از ورزش به‌ نوعی سرمایه‌گذاری برای تربیت نسلی پویا و جامعه‌ای با نشاط است که آن را تکلیف خود می‌دانیم و برای تحقق آن در حد توان و ظرفیت خود تلاش خواهیم کرد، عنوان کرد: در حال حاضر کاستی‌هایی در زیرساخت‌های ورزش حرفه‌ای شهرستان اردکان و استان یزد وجود دارد که در صدد بهسازی و ساخت اماکن مناسب هستیم اما تا به‌ ثمر رسیدن این اقدامات، از ظرفیت‌های موجود کشور برای آمادگی لازم در جهت حضور قدرتمند و در شان و منزلت مردم شریف و علاقه‌مندان ورزش شهرستان اردکان و استان یزد و نام چادرملو، در رقابت‌های ورزشی کشور و همچنین در سطح بین‌المللی، بهره خواهیم برد.
در ادامه این مراسم، علی عطایی، مدیر باشگاه ورزشی چادرملو، ضمن تشکر از اعتماد هیئت‌ مدیره و مدیرعامل چادرملو، یادآور شد: با تمام تجربه و توان تلاش خواهیم کرد علاوه بر گسترش و احیای ورزش شهرستان اردکان و استان یزد، با حرکت در مسیر استعدادیابی و توسعه زیرساخت‌ها، زمینه‌های تقویت ورزش کارگری را نیز بهبود دهیم.
لازم به ذکر است که علی عطایی تا پیش‌ از این انتصاب، معاون باشگاه پرسپولیس بود.

منبع : روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.