جستجو

قائم مقام مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه شرکت فولاد خوزستان گفت: امروزه در شرکت، کاهش مصرف انرژی به‌ صورت جدی دنبال می‌شود که اجرای این مهم منطبق با فناوری‌های جدید، ازجمله راهبردهای این شرکت است.


ممیزی فرایندها و فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان با هدف انطباق با نیازمندی‌ها و الزامات استاندارد مرجع بین‌المللی نظام مدیریت انرژی، بر‌ اساس ISO50001:2018 در روزهای پنجم و ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱، به صورت حضوری از سوی معین طاهرزاده، سرممیز شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (توف نورد سابق) صورت پذیرفت.
وی افزود: انرژی، بحث مهم روز کشور و دنیا است. شرکت فولاد خوزستان جزو نخستین شرکت‌ها در دنیا بود که به روش احیا مستقیم راه‌اندازی شد. در این راستا، زمزم یک که در سال ۱۳۸۰ راه‌اندازی شد، در روند تولید و مصرف انرژی نقش بسزایی داشت.
قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه شرکت فولاد خوزستان در ادامه تصریح کرد: امروزه در شرکت، کاهش مصرف انرژی به‌ صورت جدی دنبال می‌شود. همچنین استفاده از فناوری‌های جدید، در افزایش تولید و کاهش مصرف انرژی نقش مهمی ایفا می‌کند.
وی در پایان از تلاش تمامی کارکنان موثر بر فرایند مدیریت انرژی تشکر کرد.
محمود اکابر، نماینده مدیرعامل در نظام مدیریت یکپارچه نیز در این خصوص تصریح کرد: استفاده از رهنمودهای تیم‌های ممیزی شخص ثالث، همیشه سرلوحه مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان بوده است.
وی اضافه کرد: در همین راستا، طی مدت سه سال گذشته با انجام پروژه‌های بهبود در حوزه سیستم مدیریت انرژی، بهبودهایی در میزان مصارف صورت پذیرفته است و برنامه‌های سازمان در این زمینه کماکان ادامه دارد.
بر اساس نتایج حاصل از ممیزی شخص ثالث این دوره (ممیزی مراقبتی نوبت اول)، گواهینامه شرکت فولاد خوزستان از طرف شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران به مدت یک سال به منظور تمدید، مورد توصیه‌ تیم ممیزی قرار گرفت.

منبع : روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.