جستجو

پیمانکاران کارخانه آهن اسفنجی صبح امروز از سایت و مسیر انتقال خوراک به محدوده سایت کارخانه بازدید به عمل آوردند.


مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان این خبر گفت: برای تسریع در راه اندازی طرح احداث کارخانه آهن اسفنجی به ظرفیت ۱.۷ میلیون تن در سال ، صبح امروز این بازدید طبق برنامه زمانبندی مناقصه تعیین پیمانکار انجام شد.
وی با بیان اینکه ۶ پیمانکار اصلی طرح پس از ارزیابی های کیفی و کسب شرایط لازم برای طرح کارخانه آهن اسفنجی انتخاب شدند افزود: هدف از بازدید نمایندگان این ۶ شرکت، آشنایی آنها با محل اجرای طرح، وضعیت توپوگرافی زمین، مسیر انتقال خوراک و زیرساخت های موردنیاز کارخانه و همچنین معارضات احتمالی ، امکانات موجود در منطقه و … بود.
حمیدیان خاطر نشان کرد: این بازدیدها موجب می شود که پیمانکاران با درک درستی از محدوده پروژه بتوانند پیشنهاد فنی و مالی خود را ارایه کنند.
در حین بازدید ، توضیحاتی پیرامون تاریخچه شرکت سنگ آهن مرکزی و وضعیت کنونی آن، سهامداران عمده شرکت و ذینفان طرح، طرح¬های توسعه ای شرکت، ضرورت اجرای کیفی طرح آهن اسفنجی در حداقل زمان ممکن و حساسیت های منطقه ای توسط مدیر پروژه ارایه و محدوده پروژه توسط مشاور طرح تشریح شد.

منبع: روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.