جستجو

مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان گفت: با تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز رکوردی جدید در این شرکت صنعتی ومعدنی ثبت‌ شد.


محمد گلی پور با اعلام اینکه این میزان تولید، بالاترین میزان تولید کنسانتره تاکنون است گفت:تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره دریک روز با لطف خدا و همت مردانه باعث موفقیت به تولید بالاترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه اندازی این شرکت معدنی تاکنونشده بود.
وی افزد:کارخانه کنسانتره سازی فولاد سنگان، نخستین کارخانه پنج میلیون‌تنی واحد کنسانتره در شرق کشور است که در کورانتحریم‌ها و به دست متخصصان داخلی راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.
مدیر کارخانه کنسانتره سازی فولاد سنگان ادامه داد:با وجود مشکلات جاری و قطعی برق در تابستان، این شرکت معدنی مصمم است با تولید پایدار و با کیفیت در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، برنامه تولید ۳/۵ میلیون تن کنسانتره را محقق تا گامی ارزشمند در تولید پایدار و مطمئن بردارد.
گفتنی است این شرکت دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره سازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰میلیون تن در سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار مواد مورد نیاز عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه «فولاد مبارکه» دارد.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد سنگان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.