جستجو

مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید با حضور در کنار تیم مدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از آخرین دستاوردهایی که در ششمین همایش بین‌المللی سنگ‌آهن کشور ارائه شد، مطلع گردید.


این نشست بزرگ‌ترین تجمع معدن کاران و صنایع معدنی به شمار می‌رفت که از این بابت فرصت خوبی برای هم‌اندیشی بین همه حلقه‌های زنجیره فولاد و فعالیت‌های مربوط به حوزه کسب‌وکار سنگ‌آهن بود.
بررسی زیرساخت‌ها، عارضه‌یابی نظام حکمران، قوانین و بخشنامه‌ها، محیط‌زیست، معدن سبز و محور توسعه فنّاوری و تولید رقابت‌پذیر و افزایش بهره‌وری، محورهای اصلی در این همایش بود.
مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس در کنار دکتر اردشیر سعدمحمدی و مهندس امین صفری از مدیران شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات که سهامدار 51 درصدی فولاد اقلید به شمار می‌رود، ضمن ارتباط با دیگر مدیران این صنعت، فرصت هم‌اندیشی با همه حلقه‌های زنجیره فولاد را مغتنم شمرده و در جریان فعالیت‌های مرتبط قرار گرفتند.

منبع: روابط‌عمومی فولاد اقلید پارس

 

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.