جستجو

محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: آزمون استخدامی فولاد مبارکه، به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی در کشور به‌دنبال جذب نیروهای متخصص برای افزایش تولید کیفی در فولاد مبارکه است.


فرایند جذب نیروهای جدید در فولاد مبارکه با برگزاری آزمون، از امروز آغاز شد. این موضوع بسیار برای ما با اهمیت است؛ چرا که رهبر معظم انقلاب، مسئولان را به تلاش شبانه‌روزی برای ایجاد اشتغال توصیه فرمودند.
علاوه بر سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا، فولاد مبارکه در راستای اشتغال‌زایی برای ۱۰ هزار نفر در بازه‌ای سه ساله برنامه‌ریزی نموده است. همچنین این شرکت قصد دارد با سلسله اقداماتی که تعریف نموده‌ است ۲ هزار نفر از جوانان تحصیلکرده کشور را تا دوسال آینده در زمینه‌های دانش‌بنیان مشغول به کار کند.
در زمینه اشتغال‌زایی مستقیم نیز امروز شاهد آغاز فرایند جذب و استخدام شرکت فولاد مبارکه هستیم. طی این آزمون ۱۱۰۳ نفر در فولاد مبارکه استخدام خواهند شد.

منبع: روابط عمومی شرکت فولادمبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.