جستجو

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: ایجاد اشتغال در فولاد مبارکه، گامی مؤثر برای امیدآفرینی در جامعه و پیشرفت اقتصاد کشور است.


مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی شرکت اظهار کرد: فولاد مبارکه بر اساس نیازهایی که در مجموعه واحدهای خود دارد، چند سال یکبار تعدادی از سرمایه‌های انسانی خود را با برگزاری آزمون، استخدام می‌کند.
وی گفت: این آزمون بر اساس استانداردهای موجود در فولاد مبارکه طراحی شده و در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود و طی آن 1103 نفر برای استخدام در این شرکت انتخاب می‌شوند. این آزمون، یکی از بزرگترین آزمون‌های استخدامی فولاد مبارکه است که در رشته‌های فنی در دو مقطع دیپلم و کارشناسی، داوطلبین یا یکدیگر رقابت می‌کنند.
معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه افزود: مراحل این آزمون توسط سازمان سنجش و دانشگاه‌ صنعتی اصفهان انجام می‌شود و استانداردهای آن مشابه با آزمون‌های سراسری در مقاطع مختلف است. چیزی حدود 25هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که این میزان از استقبال، به حجم رقابت‌ها افزوده است.
وی خاطر نشان کرد: امروز فولاد مبارکه کارکنان را سرمایه‌های انسانی خود می‌داند و قصد دارد در مرحله بعد، استعدادها را این شرکت به استخدام خود درآورد تا امید بیشتری را به جامعه با اشتغال‌آفرینی تزریق نموده و موجب پیشرفت اقتصاد کشور شود.

منبع: ایراسین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.