جستجو

شرکت فولاد اقلید پارس که نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در اداره ثبت شرکت‌ها با سهامداری ۵۱ درصدی «ومعادن» ۳۰ درصدی «کچاد» و ۱۹ درصدی «ایریتک» ثبت‌ شده بود، امسال یک‌ساله شد تا فعل خواستن را صرف کرده و موفقیت‌های چشمگیری را در سطح مهندسی و اجرای عملیات پروژه آهن اسفنجی، به دست آورد.


مهندس رضا شریفی که از مهرماه سال ۱۴۰۰ از سوی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) مأمور ثبت شرکت فولاد اقلید شده بود، به‌عنوان مدیرعامل این شرکت، مهم‌ترین اتفاقاتی را که در این یک سال افتاده بود، یادآوری کرد.
وی ضمن تشکر از تمام حامیان بیرونی، سهامداران و مدیران آن‌ها، از تمام تیم شرکت فولاد اقلید پارس تقدیر کرد و افزود: زمانی که شرکت را با دو سه نفر از پرسنل کلید زدیم به امید چنین روز‌های فشار‌های روحی، روانی و بیرونی را تحمل می‌کردیم.
مهندس محمدرضا کهریزی رئیس هیات‌ مدیره شرکت نیز با اشاره به شاخص بودن پروژه آهن اسفنجی اقلید در میان ۴۸ پروژه صنعتی دولت سیزدهم، تصریح کرد: چادرملو به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرانان پیشرفت ایران بیشترین پروژه را در این میان دارد که فولاد اقلید یکی از شاخص‌ترین آن‌هاست.
وی با ابراز خرسندی از وضعیت پیشرفت پروژه، ابراز امیدواری کرد که در سال پیش رو تعداد افراد بیشتری در این پروژه مشغول به کار شوند و متعاقب آن درصد پیشرفت چشمگیرتری را نیز شاهد باشیم.
در پایان جلسه گزارش‌های ویدئویی از میزان پیشرفت جبهه‌های مختلف عمرانی، زیرساخت و … منتشر شد و در نهایت با عکس یادگاری و بریدن کیک این جشن نمادین به پایان رسید.

شرکت فولاد اقلید پارس

منبع: فولاد اقلید پارس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.