جستجو

رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید در بازدید سرزده از پروژه آهن اسفنجی که امروز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه اتفاق افتاد با تأکید بر پیشبرد اهداف پروژه حتی در تعطیلات و ایام نوروز گفت: کاهش زمان ساخت این کارخانه و کوتاه کردن زمان رسیدن به تولید آهن اسفنجی و تکمیل زنجیره فولاد در راستای رشد تولید و منویات رهبری است.


رضا شریفی در بازدید سرزده امروز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه 1402 خود از پروژه آهن اسفنجی که تیمی از مهندسان و گروه فنی شرکت وی را همراهی می‌کردند، از تمام جبهه‌های نهایی شده و در دست اقدام ازجمله برق‌رسانی موقت، روشنایی سایت، سازه‌های عظیم ریفرمر و کوره بازدید کرد.
وی با تأکید بر اینکه سال 1402 سال سرنوشت سازی برای پروژه آهن اسفنجی اقلید محسوب می‌شود، تصریح کرد: هیچ اهمال و تسامحی در این پروژه جای ندارد و درنهایت دقت باید تلاش مدیران، مهندسان و کارگرانی که در این پروژه شاغل هستند در راستای تسریع در پیشبرد اهداف پروژه باشد.
مدیرعامل فولاد اقلید بیان داشت: کاهش زمان ساخت این کارخانه به معنای کوتاه کردن زمان رسیدن به بهره‌برداری و تولید آهن اسفنجی است و این بدان معنا است که زودتر آهن اسفنجی موردنیاز زنجیره فولاد از طریق این کارخانه تأمین خواهد شد و درنهایت تولید فولاد رشد می‌کند.
رضا شریفی با اشاره به نام‌گذاری سال 1402 «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، پروژه آهن اسفنجی اقلید جزو پروژه‌های پیشران دولت سیزدهم است و با بهره‌برداری از این پروژه ثروت آفرینی و رشد اقتصادی برای منطقه و کشور خواهیم داشت که در راستای رفاه مردم کشورمان خواهد بود.

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.