جستجو

قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال شفافیت بیشتر در مورد چشم‌انداز سیاست فدرال رزرو ایالات‌متحده بودند، در حالی که کاهش ارزش دلار باعث کاهش بیشتر شد و طلا را در بازه محدودی نگه داشت.


بهای هر اونس طلا تا ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱.۳ درصد کاهش به ۱۹۶۰ دلار و ۴۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۰۷ درصد کاهش به ۱۹۶۱ دلار و ۴۰ سنت رسید.
شاخص دلار اندکی کاهش یافت و شمش را برای سرمایه‌گذارانی که سایر ارزها را دارند، مقرون به صرفه‌تر کرد. بازده اوراق‌خزانه ۱۰ ساله پس از ضعیف‌تر شدن آمار بخش خدمات ایالات‌متحده در روز دوشنبه کاهش یافت.
یک نظرسنجی نشان داد که بخش خدمات ایالات‌متحده در ماه می با توجه به کاهش سفارشات جدید به سختی رشد کرد. نرخ بهره پایین‌تر باعث افزایش طلا می‌شود زیرا هزینه فرصت نگهداری دارایی بدون بازده را کاهش می‌دهد.
در حال حاضر، معامله گران با احتمال ۷۶ درصد قیمت‌گذاری کرده‌اند که فدرال رزرو در نشست سیاست‌گذاری خود در ۱۳ تا ۱۴ ژوئن نرخ‌های بهره را حفظ کند.
وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز گفت که طلا ممکن است حمایت ۱۹۳۸ دلار در هر اونس را مجددا آزمایش کند زیرا به نظر می‌رسد جهش حول مقاومت در ۱۹۶۴ دلار به پایان می‌رسد.
در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۳.۶۱ دلار رسید، پلاتین با ۰.۴ درصد افزایش به ۱۰۳۴ دلار و ۸ سنت و پالادیوم ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۱۴۲۳ دلار و ۳۵ سنت رسید.

منبع: ایسنا

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.