جستجو

ذوب آهن اصفهان موفق شد در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم ، رشد تولید نامگذاری شده است ، بهار تولید را در سه ماهه اول سال رقم بزند.


تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی در تولید آگلومره ، کک خشک ، چدن مذاب، فولاد خام ، محصولات نوردی و شمش کالایی فراتر از برنامه و همچنین فراتر از میزان تولید در مدت مشابه سال گذشته عمل کردند.
در سه ماه اول سال جاری میزان تولیدآگلومره ۸۹۴ هزار و ۳۵۰ تن ، ۷ درصد بیشتر از برنامه ، تولید کک خشک ۳۲۶ هزار و ۸۰۸ تن ، ۴ درصد بیشتر از برنامه ، تولید چدن مذاب ۸۰۹ هزار و ۳۴۱ تن ، ۱۲ درصد بیشتر از برنامه ، تولید فولاد خام ۷۴۹ هزار ۷۰۷ تن ، ۱۲ درصد بیشتر از برنامه ، تولید محصولات نوردی ۴۶۶ هزار و ۶۳ تن،۳ درصد بیشتر از برنامه ، تولید شمش کالایی ۲۰۴ هزار و ۳۴۲ تن، ۲۱ درصد بیشتر از برنامه بوده است .
این تولید فراتر از برنامه، نوید بخش دستیابی ذوب آهن اصفهان به تولید فراتر از ۳ میلیون تن در سال جاری است .
همچنین میزان تولید شرکت در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز بیشتر بود . بر این اساس تولید آگلومره ۵ درصد ، کک خشک ۷ درصد ، چدن مذاب ۹ درصد ، فولادخام ۱۲ درصد و محصولات نوردی ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

منبع: روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.