جستجو

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با حضور تمامی سهامداران در حالی برگزار شد که مجمع با تاکید بر حمایت از تکمیل طرح‌های توسعه‌‌ای و سرمایه‌گذاری و همچنین تقویت شرکت با تقسیم سود ۴۵ درصدی موافقت کرد.


مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور تمامی سهامداران در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
در این مجمع که ریاست آن را دکتر صادق سلیمی بنی ، عضو هیئت مدیره صندوق فولاد بر عهده داشت ، مدیران ارشد صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، مدیرعامل شرکت بین‌المللی فولاد تجارت دالاهو و مدیران شرکت صباتامین به عنوان سهامداران عمده شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران حضور داشتند و صورت‌های مالی شرکت طی یکسال گذشته قرائت ، بررسی و به تصویب رسید.
در این مجمع ،سهامداران شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران بر پیگیری طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری شرکت تاکید کردند.
همچنین مدیرعامل،اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران،گزارشی کامل و جامع درباره وضعیت شرکت در حوزه های مختلف و عملکرد و میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری طی ۲ سال اخیر را ارائه دادند.
پس از قرائت صورت‌های مالی و ارائه گزارش سازمان حسابرسی ، سهامداران از تلاش‌های مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و معاونان شرکت تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است در پایان مجمع، سهامداران با تاکید بر حمایت از طرح های توسعه ای و تقویت شرکت ، سود تقسیمی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ را ۴۵ درصد سود خالص مصوب کردند و روزنامه ایران هم به عنوان ارگان رسمی دولت به عنوان روزنامه رسمی اعلام شد.

منبع: روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.