جستجو

در مهر ماه امسال، با اعمال مدیریت هوشمند و تلاش همکاران سخت کوش ارکان بهره برداری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، تولید روزانه شمش فولاد با کیفیت صادراتی از مرز 5555 تن گذشت.


بر اساس همین گزارش، کارخانه فولاد چادرملو در پایان مهر ماه سال جاری با تولید114880تن انواع شمش با کیفیت صادراتی ، بالاترین رکورد تولید ماهیانه از ابتدای بهره برداری این کارخانه را ثبت نمود.

آخرین رکورد ماهیانه تولید شمش، در فروردین ماه سال جاری با تناژ 112475تن و آخرین رکورد قبلی تولید روزانه فولاد چادرملو در اردیبهشت ماه سال جاری با تولید روزانه 4970تن شمش کسب شده بود.

گفتنی است چادرملو، در دوره 6 ماهه امسال با وجود اعمال محدودیت های ناشی از کمبود انرژی، توانسته است بیش از 8 میلیون و 679 هزار تن انواع محصولات زنجیره فولاد تولید کند تا علاوه بر تضمین سود دهی سهامدران، نقش ارزنده خود را در رشد اقتصادی کشور ایفا نماید.

منبع: روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.