جستجو

در سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران متافو ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران میزبان حضور معاون اقتصادی و رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.


در سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران متافو ۱۴۰۲، دکتر علیرضا عسگریان معاون اقتصادی و اموررفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران حاضر شد.

در این بازدید مجتبی حمیدیان ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ضمن تشریح اجرای طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری شرکت از حمایت همه جانبه معاونت اقتصادی و رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

حضور معاون اقتصادی و رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

علیرضا عسگریان در این بازدید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را یک شرکت بزرگ و تاثیرگذار در عرصه صنایع معدنی و فولادی کشور دانست و بهره برداری از طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری این شرکت را برای ترسیم چشم اندازی روشن مهم و حیاتی ارزیابی کرد.

قابل ذکر است دکتر عسگریان پس از بازدید از غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در غرفه شرکتهای ذوب آهن اصفهان و صبافولاد خلیج فارس حاضر شد.

منبع: روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.