جستجو

گروهی متشکل از کارشناسان و مدیران بخش‌های مختلف تولیدی، بازرگانی و برنامه‌ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان چهارشنبه ۸ آذرماه از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ، فعال ترین کارخانه نوآوری کشور بازدید کردند.


این بازدید در قالب تور نوآوری یک روزه به منظور آشنایی با جدیدترین راهبردهای نوآوری در کشور، با هماهنگی مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان و با حضور امیر سرکندی مدیرعامل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز انجام شد.

در این تور یک روزه کارشناسان علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه شرکت، با مراحل جذب ایده، شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های استارتاپی آشنا و از چند شرکت دانش بنیان مستقر در این مرکز بازدید به عمل آوردند.

مرتضی شیرین‌پرور مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به منظور توسعه و بهبود زیر ساخت‌های صنعت فولاد امری ضروری است.

وی افزود : براساس راهبردهای سازمان وسیاست های مدیریت عالی، بخش قابل توجهی از نیازهای فن آورانه ذوب آهن از شرکت‌های فن‌آور تامین گردیده و این روند با جدیت ادامه دارد. در این راستا و به منظور آشنایی بیشتر کارشناسان شرکت با ایده‌پردازی و نوآوری، تورهای بازدید از کارخانه‌های نوآور به صورت دوره‌ای تداوم می یابد.

امیرسرکندی مدیرعامل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نیز ضمن خوش‌آمد گویی به تیم کارشناسی اعزامی ذوب‌آهن گفت: این کارخانه آمادگی دارد برای چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه فناوری مادر صنعت فولاد کشور چه در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز و چه در معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری همکاری‌های لازم را به عمل آورد .

مجید رفیعی سرپرست پشتیبانی تحقیق و توسعه نیز گفت: به منظور نهادینه شدن رویکرد نوآوری، فرم جذب ایده در وب سایت ذوب آهن اصفهان، بخش تحقیق و توسعه، جهت شناسایی و هدایت ایده های نوآورانه کلیه ذی نفعان بارگذاری گردید.

منبع: روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.