جستجو

با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت و تصویب طرح ، گام نخست تأمین مالی طرح احداث کارخانه تولید تسمه نوار نقاله استیل کورد و منجید دار الشتر از طریق افزایش سرمایه برداشته شد.


به دنبال انجام مطالعات امکان‌سنجی اقتصادی، فنی و مالی طرح و ارائه مستندات و گزارشات توجیهی هیئت مدیره و بازرس قانونی شرکت و با حمایت و مشارکت کامل صاحبان سهام، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت در روز چهارشنبه هشتم آذر ماه تشکیل و افزایش سرمایه شرکت به تصویب رسید.

همچنین با نظر مثبت و حمایتی سهامداران در خصوص تسهیل و تسریع فعالیت های عملیاتی و اجرایی برای تحقق هر چه سریعتر اهداف راهبردی، اقتصادی و اجتماعی پیش بینی شده در طرح احداث کارخانه تولید تسمه نوار نقاله استیل کورد و منجید دار الشتر، هماهنگی های لازم برای اجرای بدون وقفه مراحل بعدی تأمین مالی بر اساس جریان نقدینگی مورد نیاز طرح به سرانجام رسید.
بر این اساس و با توجه به همراستایی و اتفاق نظر کلیه سهامداران شرکت، برای تحقق هر چه سریعتر اهداف تعریف شده، انتظار می رود مراحل مختلف عملیاتی و اجرایی طرح با سرعت و کیفیتی مطلوب به انجام رسیده و در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح و آغاز بهره برداری از طرح باشیم.

گفتنی است این جلسه با حضور نمایندگان شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات، شرکت سرمایه گذاری تجلی، شرکت فولاد سنگان و شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد به عنوان سهامداران شرکت کانیار ساعی و حضور بازرس و اعضای هیئت مدیره شرکت برگزار شد.
شایان ذکر است که نوار نقاله استیل کورد محصول وارداتی و استراتژیک برای صنایع معدنی بشمار می رود و با تولید آن بی نیازی کشور به این محصول با ارز بری بالا محقق خواهد شد.

تأمین مالی پروژه تولید نوار نقاله استیل کورد/ بی نیازی کشور به واردات یک محصول استراتژیک

 

منبع: روابط عمومی شرکت «ومعادن»

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.