جستجو

روز شنبه ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.


در این بازدید که محمد محیاپور، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین میزبان مدیرکل و جمعی از معاونان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بود، ضمن خیر مقدم به مهمانان، اقدامات شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین و شرکت‌های مشابه را در خط مقدم جنگ اقتصادی ارزیابی کرد و خواهان کمک و مساعدت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرکت شد.

مجتبی مصباح، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز ضمن اشاره به اینکه فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین موجب خوشحالی و امید است، اظهار داشت: موفقیت‌های این شرکت باید در بین مردم سیرجان بازگو شده تا موجب امیدآفرینی شود.

وی همچنین استفاده از تورهای گردشگری و آشنایی مردم با دستاوردهای گهرزمین را بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: این حجم از اشتغال در شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین باید در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت شود و اطلاع‌رسانی ملی در این زمینه صورت پذیرد.

منبع: روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.