جستجو

شرکت جهان فولاد سیرجان (فجهان) در ۹ ماهه نخست سال جاری کارنامه موفقی را در حوزه تولید و فروش محصولات خود به ثبت رسانده است. این شرکت توانسته به خوبی رشد تولید، رشد حجم فروش محصولات و همچنین جهش درآمدهای فروش را محقق سازد.

کارنامه موفق جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه نخست سال جاری

درآمد فروش محصولات جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه نخست سال جاری به ۱۱ هزار و ۸۲۶ میلیارد تومان رسیده است که جهش قابل ملاحظه ۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

حجم فروش میلگرد شرکت جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه نخست امسال، ۲۵۱ هزار و ۳۳۹ تن بوده است که حاکی از افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت با وجود رکود در بازار داخلی، رشد حجم فروش میلگرد را تجربه کرده و نیازهای بازار میلگرد کشور را به خوبی تأمین کرده است.

حجم تولید میلگرد جهان فولاد سیرجان نیز در ۹ ماهه نخست سال جاری ۲۶۸ هزار و ۷۳۳ تن بوده که افزایش ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. بنابراین، جهان فولاد سیرجان هم در حوزه تولید و هم فروش میلگرد کارنامه موفقی داشته است.

«فجهان» در ۹ ماهه نخست امسال موفق به صادرات حدوداً ۶۰ هزار تن شمش فولادی به صورت مستقیم شده و در کنار این، ۳۰ هزار تن شمش نیز در رینگ صادراتی بورس کالا به فروش رسانده است و عملکرد مثبتی در حوزه صادرات داشته است.

شرکت جهان فولاد سیرجان در ۹ ماهه نخست سال جاری موفق به ثبت ۱۳ رکورد کمی تولید و ۶ رکورد کیفی شده است. موفقیت‌های این شرکت در حوزه تولید، فروش، سودآوری و پیش‌برد طرح‌های توسعه باعث شده تا ارزش بازار «فجهان» رشد ۱۰۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کند‌.

گفتنی است جهان فولاد سیرجان با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح حدود ۶۵۰ هزار تن شمش فولادی در سه فصل نخست سال جاری تولید کرده است.

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.