جستجو

🔸 فولاد مبارکه در شرایط فعلی کشور ضمن احساس مسئولیت اجتماعی و همچنین برای تأمین بخشی از برق موردنیاز خود اقدام به احداث ابر پروژه نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی کرد. در واقع فولاد مبارکه در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری مناسبی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر کرده و دو پروژه بسیار بزرگ را آغاز کرده که یکی از آن‌ها پروژه ۶۰۰ مگاواتی نیروگاه خورشیدی در استان اصفهان است و بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی کشور به حساب می‌آید.

محمدرضا جعفرزاده، مدیرعامل شرکت صنایع نیرو و انرژی پاک فولاد (صناپ):

🔸 پروژه آفتاب شرق، پروژه‌ای مهم با سرمایه‌گذاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان یک حرکت روبه‌جلو در چشم‌انداز انرژی‌های تجدید پذیر در ایران است. این نیروگاه با ظرفیت ۶۰۰ مگاوات، بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی کشور و بیست و پنجمین نیروگاه بزرگ جهان است. این پروژه نه تنها بر تعهد ما به شیوه‌های پایدار در انرژی تأکید می‌کند، بلکه کمک قابل توجهی به استقلال انرژی و اهداف زیست‌محیطی ایران می‌کند.

🔸 صناپ به‌طور فعال پروژه‌های متعددی را در زمینه انرژی بادی دنبال می‌کند، از جمله یک نیروگاه بادی بزرگ ۲۰۰ مگاواتی در سنگان. در صورت تحقق، این پروژه به‌عنوان بزرگترین نیروگاه بادی کشور خواهد بود.

 

🔹 لازم به ذکر است این نمایشگاه در تاریخ 2 تا 5 بهمن ماه 1402 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و و شرکت صناپ در سالن 44A حضور دارد.

🔹 محورهای برگزاری نمایشگاه

۱.انرژی های تجدیدپذیر: انرژی بادی, انرژی خورشیدی, فوتوولتاییک, تولید برق از بیوگاز, انرژ زیست توده ها, تولید برق از زباله ها و پسماندهای شهری, انرژی زمین گرمایی, انرژی هیدروژن
۲. حفاظت از انرژی و منابع انرژی: • کاهش مصرف زغال سنگ • حفاظت از نفت و گاز • حفظ انرژی صنعتی • حفاظت از انرژی در صنعت ساختمان •حفاظت از انرژی در حمل و نقل • صرفه جویی در مصرف آب • مدیریت ، تجزیه و تحلیل و مشاوره برای حفظ انرژی: ارائه روشهای صرفه جویی در مصرف انرژی, محصولات و فناوری ها
۳. روشنایی (نسل جدید): لامپ های کم مصرف
۴. حفاظت از محیط زیست: از بین بردن ذرات, تصفیه گاز دودکش, حفاظت از سر و صدا ، کاهش انتشار موتور ، تصفیه و بازیافت زباله های صنعتی
۵. فناوری زباله و بازیافت: لاستیک ، شیشه ، پلاستیک ، روزنامه ها ، زباله های ساختمانی ، زباله های آلی ، بازیافت زباله
۶. اندازه گیری ، نظارت و فناوری آزمایشگاهی

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.