جستجو

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های این شرکت و تغییر رویکردها پس از تغییر مدیریت در ایرتیک، افزود: اکنون و با توجه به تغییرات انجام شده، سرعت پیشرفت پروژه ها به حالت منطقی برگشته و عقب افتادگی ها در حال جبران است.


رضا شریفی با اشاره به اینکه خریدهای خارجی عقب افتاده نیز در حال جبران است، ادامه‌داد: در 2 ماه گذشته، 2 برابر دوره قبل پیشرفت حاصل شده و از متوسط هفت دهم درصد پیشرفت ماهانه به 1.5 درصد رشد رسیده ایم.

شریفی خاطرنشان‌کرد:‌ درخصوص پروژه های زیربنایی نیز پیشرفت قابل توجهی حاصل شده است، به طوری که قرارداد برق و قرارداد بهره برداری از پساب شرکت منعقد شده است.

وی توضیح‌داد: برای تعهدات زیست محیطی، مقرر شد پارک جنگلی در اطراف پروژه احداث شود تا ضمن استفاده مردم از آن، تخریب کمتری را در محیط زیست شاهد باشیم، همچنین تامین آب برای آبیاری این پارک جنگلی از پساب تصفیه شده شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس همچنین به افزایش سرمایه 2 هزار میلیارد تومانی شرکت که از محل آورده نقدی سهامداران تامین می شود اشاره کرد و افزود: اکنون بخش زیادی از این افزایش سرمایه محقق شده است و سرمایه شرکت در فاز بعدی به 6 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا با عبور پیشرفت فیزیکی پروژه از 20 درصد، با استفاده از منابع مالی بانک‌ها و همچنین بازار بورس، به تامین مالی بپردازیم.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.