جستجو

مدیرعامل فولاد اقلید پارس با امضای تفاهم‌نامه‌ای با سازمان ملی زمین و مسکن، اولین قدم‌های خانه‌دار کردن کارکنان این کارخانه بزرگ صنعتی استان فارس را برداشت تا همراه با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، کارگران و کارکنان فولاد اقلید نیز صاحب مسکن شوند.

بعد از پیگیری‌های رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس در راستای تأمین مسکن کارگران این شرکت در شهرستان اقلید، سازمان ملی زمین و مسکن اعلام آمادگی کرد تا با در اختیار گذاشتن زمینی چند ده هزار متری در این شهرستان زمینه‌های خانه‌دار شدن کارکنان این شرکت صنعتی را فراهم نماید.

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، در این نشست که امروز یکشنبه با حضور مدیران سه شرکت صنعتی دیگر در سالن جلسات سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، گفت: در دولت سیزدهم به خاطر انباشت تقاضا و متقاضیان متعدد مسکن، از ابتدای دولت برای تأمین مسکن آحاد جامعه به‌خصوص کارکنان صنایع و کارخانه‌های صنعتی کشور برنامه‌ریزی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برای خانه‌دار متقاضیان مسکن دو روش را در دستور کار قرار دادیم، یکی سامانه‌ای که همه ثبت‌نام می‌کنند یکی دیگر نیز استفاده از ظرفیت صنایع بزرگ برای خانه‌دار کردن کارگران و کارکنان آن‌هاست.

مالکی در ادامه تصریح کرد: به دستور رئیس‌جمهور با توجه به ظرفیتی که در صنایع وجود دارد، طرحی مجزا برای کارکنان صنایع اختصاص دادیم و از سوی سازمان ملی زمین و مسکن، زمین‌هایی در اختیار این صنایع قرار داده شد تا با آورده صنایع و کارکنان آن‌ها تولید مسکن اتفاق بیافتد.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس با بیان اینکه این شرکت در حال ساخت، فعلاً حدود 200 کارگر و کارمند مشغول به کار دارد و در آینده بیش از سه برابر این تعداد به‌صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد، گفت: زمینی که از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در اختیار این شرکت قرارگرفته است، در مرحله تخصیص قطعه بوده و با ظرفیت‌های موجود آماده‌سازی‌های لازم شهرسازی به‌سرعت انجام خواهد شد.

رضا شریفی با تأکید بر اینکه فولاد اقلید کارگران خود را خانه‌دار خواهد کرد، به برکات بسیار نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دغدغه مسکن، دغدغه آحاد مردم جامعه امروز است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و با در اختیار گذاشتن زمین رایگان و مشارکت گرفتن از شرکت‌های صنعتی و متقاضیان مسکن، این دغدغه‌ها به‌سرعت برطرف خواهد شد.

بر اساس این گزارش، متن این تفاهم‌نامه در تصاویر زیر قابل‌مشاهده است.

تفاهم-نامهتفاهم-نامه

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.