جستجو

به مناسبت دهه فجر، سرهنگ علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، اعضای شورای فرماندهی این حوزه و همچنین فرماندهان پایگاه‌های تابعه ، شنبه چهاردهم بهمن ماه با مهندس مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار ضمن تبریک ایام الله فجر، به حضور فعال ذوب‌آهن در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که هفته گذشته در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، پرداخت و گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره به تولید «ساخت داخل» توجه ویژه‌ای دارند، دستاوردهای تلاشگران ذوب‌آهن را برای تولید ریل و تیر آهن‌های بال پهن را مشاهده فرمودند.

مدیر عامل ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن اصفهان با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری پروژه‌های دانش‌بنیان را در سطح شرکت گسترش خواهد داد .

کوهی یادآور شد : این مجتمع عظیم صنعتی با تولید سه محصول استراتژیک از قبیل ریل ملی ، تیرآهن بال پهن و آرک‌های معدن با افتخار پیشران توسعه راه آهن سراسری ،متروی کلانشهرها و صنعتی‌سازی ساختمان‌ها و صنایع معدنی است .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: پایگاه بسیج این مجتمع عظیم صنعتی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی ، علمی و … دستاوردهای بسیار خوبی را در سطح استان و کشور رقم زده است، به همه بسیجیان شرکت خدا قوت می‌گویم و از طرح‌های دانش‌بنیان بسیج و گروه‌های جهادی حمایت لازم را خواهیم داشت .

در ابتدای این دیدار نیز سرهنگ علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت نیز گزارش کاملی از فعالیت‌های این حوزه در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و … ارائه نمود.

وی گفت: برگزاری صبحگاه باشکوه هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره سردار شهید کاظم‌زاده، افتتاح منازل مسکونی، توزیع 1110 عدد بسته معیشتی در بین نیازمندان، برگزاری جشن‌ها و مسابقات ورزشی به مناسبت های مختلف در سطح شرکت، فعالیت های جهادی از جمله جمع آوری ضایعات در سطح کارخانه ، تعمیرات تجهیزات در راستای ارتقاء بهره‌وری و … از جمله محورهای اشاره شده توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان بود.

شایان ذکر است در این دیدار، حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید قجه ای واقع در باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان به رسول پورپیرعلی فرمانده این پایگاه ارائه شد.

گفتنی است در این دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج ذوب‌آهن با رویکرد دانش‌بنیان به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

منبع: روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.