جستجو

تندیس بلورین استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی به جهان فولاد سیرجان رسید.


توجه ویژه‌ی شرکت جهان‌فولاد به ارتقای بخش‌های مختلف حوزه‌ی منابع انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌ی شرکت، منجر به کسب جایزه‌ی مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی موسوم به “تندیس بلورین استاندارد ۳۴۰۰۰” در هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی شد.

این جایزه پس از ارزیابی دانشگاه تهران از فرآیندها، بخش‌های مختلف حوزه‌ی منابع انسانی و مصاحبه با جمعی از کارکنان جهان‌فولاد توسط ارزیابان مدل ۳۴۰۰۰ دانشگاه تهران در بهمن‌ماه سال جاری و طی هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی به میزبانی دانشگاه تهران به شرکت جهان‌فولاد اهدا گردید.

تلاش‌های مدوام جهت ایجاد سیستم‌های به روز منابع انسانی، وجود و اجرای نظامند فرآیندها در این حوزه، ایجاد بسترهای لازم جهت رسیدن به سطوح بالای بلوغ فرآینده‌ها در راستای رشد و توسعه‌ی کیفیت زندگی کاری کارکنان، انجام پژوهش‌های متعدد با پشتوانه‌ی فکرافزار سرمایه‌ی انسانی و بالا بردن مستمر سطح رضایت‌مندی کارکنان از جمله شاخص‌های اصلی و برجسته‌ی شرکت جهان‌فولاد جهت دریافت این تندیس ملی ذکر شده است.

شایان ذکر است توجه به منابع انسانی به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌ی شرکت، همواره از سوی مدیران جهان‌فولاد مورد تاکید و تایید فراوان بوده است که در این راستا تاکنون برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای طراحی، تدوین و اجرا شده است.

منبع: روابط عمومی شرکت جهان‌فولاد سیرجان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.