جستجو

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه یک شنبه 13 اسفند ماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و گفتگو با مهدی کوهی مدیرعامل و دیگر مسئولین این شرکت، از خط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن بازدید نمودند .در این بازدید تفاهم نامه همکاری های علمی ، پژوهشی و آموزشی فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان نیز به امضای دوطرف رسید.


طهرانچی در حاشیه این بازدید گفت: ارتباطات و تعامل خوبی با ذوب آهن اصفهان داریم و در این راستا با توجه به موضوعات مطرح شده توسط این مجتمع عظیم صنعتی بیش از 500 موضوع در اختیار دانشجویان قرار گرفت و 211 پایان نامه و رساله در سطوح مختلف دانشگاهی بر این اساس تهیه شد که امیدواریم در صنعت بازده مناسب داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از بازدید قبلی تا این بازدید شاهد دستاوردهای تازه ای در حوزه تولید ریل ، تیرآهن های بال پهن و سایر محصولات در ذوب آهن اصفهان هستیم که جای تبریک و قدردانی دارد.

وی افزود: امیدوارم رابطه عمیق و موثر بین دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان را بتوانیم توسعه دهیم و به عنوان یک الگوی ارتباط بین صنعت ودانشگاه در کشور مطرح کنیم.
دکتر طهرانچی اظهار داشت: امروز شاهد تحولاتی در ذوب آهن هستیم که پایه علمی و فناوری دارد و این امر نشانگر مدیریت علمی در این مجموعه و تجربه گرانبهای بیش از نیم قرنی این شرکت است.

وی ابراز امیدواری کرد که پروژه های مشترکی که بین ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود پشتوانه ای برای یک حرکت دانش بنیان موثر باشد.
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز با اشاره به تعامل بسیار خوب این صنعت با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس 211 پایان نامه و رساله ای که در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد با موضوعات مورد نظر ذوب آهن اصفهان تهیه شده است، به زودی سمیناری برگزار می شود تا بتوانیم ارتباط صنعت و دانشگاه را به سمت پروژه های دانش بنیان سوق بدهیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: با توجه به برنامه دانشگاه آزاد در جهت ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی و کارکنان خود ، اعلام آمادگی کردیم که محصولات طویل ساختمانی به ویژه تیرآهن های بال پهن جهت انبوه سازی برای این دانشگاه ارائه کنیم.

کوهی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان ، اولویت خود را تولید محصولات صنعتی قرار داده است گفت: طی یک برنامه پنج ساله به طور کلی از تولید محصولات سنتی خارج می شویم و تنوع محصولات صنعتی از جمله ریل، تیر آهن های بال پهن ، آرک و … را متناسب با نیاز بازار افزایش می دهیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: این مجتمع عظیم صنعتی نگاه ویژه ای به پروژه های دانش بنیان دارد و با بهره گیری از قوانین حمایتی این پروژه ها ، آمادگی دارد تا در این خصوص همکاری خود را با مراکز دانشگاهی گسترش دهد.

منبع: روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.